Magsjuk blääääääää =(.......

........ jag har nog fått magsjuka blä.
Börja med att jag mådde lite illa när vi gick ocj la oss igår men tänkte bara på att det går över ju. Jag e ju nästan aldrig sjuk ju.
Men kl 4 i natt så hade jag legat vaken en liten stund och kände att jag måste gå på dass. men jag han bara fram till soptunnan vid skrivbordet då kom kräket ursäkta detaljer.
jag trodde jag skulle dö, för att kräkas väcker såå starka känslor i mig.
Det påinner för mycket om när Marco dog. Jag stod på dass och kräktes när jag börja blöda ju.
Jag gör verkligen allt för att slippa kräkas för det väcker en sån panik.

Men Fredde var i alla fall underbar och vakna till och höll om mig och hämta vatten åt mig.
När jag hade samlat mig så kunde jag gå ner på dass och töma tunnan för det luktar ju inte direkt gott.

Efter ett tag så somna vi om.
Men när vi vakna lite efter kl 7 så var det dax igen men denna gången från andra hållet.
sen har det hållt på så hela dagen.
Det är verkligen en effektiv dietkur då man absolut inte vill äta något.
Nä nu e klockan snart 16 så jag får väl försöka laga lite mat till min älskling. Barnen e ju hos sin pappa och skönt e det när man mår så här.

Sköt nu om er och jag lovar hålla mina baciller på denna sidan skärmen.
Gabbi


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver så sorgliga bloggar... du e så stark min älskade syster.. inte många hadde klaratt hälften av det du och din familj gått igenom.. jag finns här för dig så att du vet det e bara ett samtal bort... svarar alltid när som... pussar

2008-11-25 @ 22:17:40
Postat av: Gabriella

Tack syrran.

Jag vet att jag alltid kan ringa till dig och många andra. Men ibland e det lättare att skriva av sig än att ringa och prata av sig.

jag har ju alltid varit sån, så det e svårt att bryta det mönstret.

Kram Gabbi

2008-11-26 @ 19:14:40
URL: http://mammagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0