Bröllop......

.... ja då var planerna igång för vårt bröllop.
Ja och det e inte jag som tog upp det på diskussion utan min underbara Fredde.
När jag satt på jobb i veckan så skicka han ett sms där det stod att nu vill han börja planera och smarta jag fatta NOLL.
Sen kröp det fram att han tyckte vi kunde börja räkna på det och se hur vi vill ha det.
Snacka om att jag blev chockad men så glad, vill ju verkligen bli fru Fredrik Andersson.
men vi upptäckte att det kostar ju en del men vi räkna på 30000 och då får vi det som vi vill och då har vi räknat högt, för det e ju Freddes speciallite att göra kalkylor över budget.

Så vi får se hur och när det blir, men nu e planeringen igång.
Så mamma och svärmor blir väl glada, får väl göra de delaktiga när vi har kommit längre i våran planering.

Ha det bäst alla
Gabriellla - blivande brud

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va kul.. =) All lycka till er.!

2008-10-27 @ 09:00:42
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Tack så mycket

2008-10-28 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0