Jag e sjuk........

........ bläää jag har blivit sjuk. :(
Har blivit JÄTTE förkyld  så det e inte kul att vara lilla jag just nu.

Ja ja jag vet ni behöver inte säga att man ska inte springa med rumpan bar, för det har jag inte gjort. Hihihi.

freddes och min mys kväll blev bra men när han sen läste bloggen och såg att jag hade skrivit fotvård så reagera han för han fick bara fotmassage.  Men han njöt som bara den av det, hade han kunnat spinna som en katt så hade han gjort det.
 
Ja då stundas allahelgona helgen. Så vi tänkte se om vi kan hitta något fint till Marco`s grav. Ja jag e ju fjantig men jag vill inte ha som alla andra. han ska inte bli en i mängden. Han e speciell och ska få det speciella som gör att han utmärker sig från mängden.  Får kanske själv göra en blomstergrupp eller arangemang. ja vi får se vad det blir.

Det är i alla fall minnes gudstjänst på söndag kl 17.00 i skurups kyrka för de som är intresserade av att komma.
Där kommer alla namn på de som har gått bort under året att läsas upp.

Nä får gå och ta lite te och försöka krya på mig lite.
tanken e ju att jag ska ut på stan imorgon och börja köpa julklappar. Men mår jag som jag gör idag så känns inte det så aktuellt.

Ha det bäst alla
Carpe Diem
Gabbi

Kommentarer
Postat av: Åke

Skulle gärna kommit ner om jag bara hade kunnat.



Kram

2008-10-31 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0