Mår så jävla kasst........

Varför finns det något som heter molverk eller mensverk? Skulle ha fått mensen nu i fredags men den har inte visat sig än och gravtestet e negativt än. Jag vet ju att jag e låghormonare så det kan ta några dagar till.
Men nu har jag så ont i magen att jag vet inte var jag ska ta vägen. Detta e skit jobbigt. Ska nu surtanten komma på besök denna månaden så kan hon göra det nu eller skita i det och låta mig slippa ha ont.

Ska snart jobba och det är inte kul att sitta där och försöka ha ett leende på läpparna som om allt e okej. men vill ju inte visa hur jag mår för då undrar de varför man kom dit och familjen jag jobbar hos har nog med sitt just nu.

Fredde har blivit sjuk, har fått halsfluss utan minsta symtom. Han som hela tidden sagt att det är en långdragen förkylning.  VAR DET DET SÅ SKULLE HAN ALDRIG GÅ TILL LÄKAREN MER SKREK HAN. HIHIHIHI men jag fick rätt. Må han krya på sig så fort han kan i allla fal, det gör så ont i mig av att se han så hjälplös och full av smärta när det e stopp i huvudet och gör ont när han hostar.

Min lilla prinsessa har öroninflamation och får inte vara på dagis då de inte vill ge henne sin medicin till lunch. Snacka om att hon e arg när hon inte har kunnat gå på varken gymnastiken eller fotbollen. Men så e det, vill inte de tränar när de e sjuka eller rättare sagt de ska inte träna när de e sjuka.

Nä får väl packa ihopa det jag ska ha på jobb nu så jag inte glömmer något.

Ha det bäst alla
Gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0