Saknaden bara växer och växer.....

Gud vad jag saknar min underbara baby Marco. Det blir mer och mer nu för varje dag, har blivit så den sista tiden.
Men jag vill så gärna bara få hålla i han och pussa på han. Men det kommer jag aldrig att få göra igen.

Varför e livet så jävla orättvist, vad hade vi gjort för ont för att detta skulle drabba just oss.
Ja själv klart vill jag inte att detta ska drabba någon.

Jag vill vara arg på någon men den ända jag blir arg på hela tiden e mig själv. Ja jag vet att det ska man inte vara som alla säger till mig. men den tanken hade jag mycket ibörjan och den har börjat komma tillbaka väldigt mycket igen nu.
Känner mig som en mördare, det ska jag inte heller känna. Men det är ju min kropp som stötte bort moderkakan ju som gjorde att min MARCO dog.

Det spelar ingen roll vad alla säger, vad fan vet de. Det e ju inte deras baby eller kropp. Det e ju MIN kropp och baby.

Känner en sån stark längtan av att bara få hålla en baby och känna lukten av en baby. Allra helst skulle jag bara önska att dessa sista 3 månaderna hade varit en obehaglig mardröm och vakna upp med Marco leendes i min famn. Men det får jag aldrig.

Försökte prata med mamma om det, men som vanligt e hon så upptagen i sig själv. Hon sluta vara mamma för många år sedan.
E så glad att jag har svärmor Lotta och "moster" Mia jag kan prata med på ett mamma vis.

Jag känner mig så liten och ensam och önska att jag var fem år och fick krypa upp i knät på en vuxen och bara känna mig trygg.

Det har börjat bli svårt att sova på nätterna igen. sover i snitt max 5 timmar per natt och så har det varit nu de sista 2 veckorna. Känner bara för att supa mig pisse full och slippa vara duktig och ansvarsfull. Bara få vara odräglig och inte ta hänsyn till någon. Men mäst e det väl för att döva känslorna, men jag vet att de slår tillbaka dagen därpå och gärna 5 gånger värre då. Så det e inte lönt att dricka.

Nä det e bara till att försöka göra det bästa av allt, har ju Hugo som e så stor och duktig och Hanna som e min prinsessa. Ååååå älskar de så mycket och vill aldrig förlora dem. Låt de inte gå ifrån mig.
Men även om de ger mig så otroligt mycket kärlek och jag älskar de över allt annat så e saknaden så stor över Marco.

JAG VILL HA MIN BABY HÄR!!!!!!! MAMMA ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET MARCO ATT DET GÖR ONT!!!!!!!!!!

Ha det bäst alla
Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0