Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Gabriella heter jag och e 28 år.

Jag är sambo med Fredrik mitt livs stora kärlek.

Jag har 3 barn Hugo 8 år och Hanna 5 år sedan ett tidigare förhållande, sen har jag min änglason Marco tillsammans med Fredrik som föddes den 5 augusti 2008 och dog samma samma dag pga modekakasavlossning.

Vi bor i ett litet mysigt hus på landet som vi trivs väldigt bra i.

Annars e jag en go och glad tjej som har många järn i elden samtidigt.

Arbetar som personligassistent och trivs som fisken i vattnet på jobb.

E du mer nyfiken på mig och min familj så bara fråga på.

Kommer skriva om allt som händer i min vardag, lämnar inte många detaljer ute hihihiih!

Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0