Var tar veckorna vägen?

Ja då var det helg i antågande igen. Var har denna veckan blivit av, känns som det var måndag igår och Hanna var sjuk. men det e fan fredag jipppi!!
Men jag ska jobba hela helgen, hur kul e det.

Ja har ialla fall bytat läkare nu då min gamla gynläkare var dum i huvudet enligt mig. Har ju försökt få tag i henne i evigheter, men hon hörde aldrig av sig. då kan det vara så för min det. Tack och hej leverpastej med henne.

Har även ringt till patologen i lund för att höra vad som har hänt med min moderkaka, då den skickades på analys.
Nä den hade de inte börjat med än, jag blir så förbannad. Det är tio veckor sedan Marco föddes och den skickades dit från Ystad BB. Hur lång tid ska det ta.
Här ligger jag och gubben min och myser i hopp om att kunna skaffa ett till barn tillsammans. Men vad gör vi om vi plusar nu. Då mensen ska komma vilken dag som helst och inte ger sig till känna med några symtom än.
Jag vill ju veta om det finns något jag ska undvika eller om jag behöver ta medicin nästa graviditet.

Nä de byrokratiska sengångarna är väl klara med mina prover när jag e 56 år och inte tänker skaffa fler barn än de tio jag har hunnit skaffa under den tiden hihihihihihi.

Nä får väl se hur det går få ge det några veckor till, sen ska de få se på krig och då säger jag George Bush släng dig i väggen med dina trupper för här kommer jag ensam och hade slagit ut dina trupper direkt om det hade behövts.


Strv122, leopard 2, stridsvagn, mbt


För blir jag riktigt arg så säger jag spring och spring absolut inte åt samma håll som jag. Grrrrrrrrrrrr...

Nä nu ska vi inte tänka på det positiva.

Ha en bra helg alla.
Gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0