Ett ständigt springande på toa....

.... Ja jag kan säga att de senaste dagarna har jag inte gjort något annat än att sprungit på toa en gång i halvtimmen.
Kändes som om jag hade börjat få urinvägsinfektion.
Att börja kissa var inga problem men de sista dropparna sved kan jag er lova.
Så här började jag dricka som om jag aldrig fått vatten. Pressa i massor av citron för att sura ut bakterierna.
Ringde vårdcentralen och fråga de vad jag skulle göra då jag var lite orolig då jag har grupp B streptokocker i urinen och vet att jag är bärare av det. men suttanten som svara sa att jag bara fick avvakta tills det blev värre.
tack och adjö yxskafft sa jag.
Så nu har jag själv kurerat bort det om det nu var en urinvägsinfektion.
Men jag springer och kissar hela tiden fortfarande men har inte ont i alla fall och det e ju skönt.
För er som aldrig haft detta innan så kan jag säga er att det känns som att kissa taggtråd, inget kul med andra ord.

Sen det jobbiga är att jag e konstant trött just nu.
Jag sover som jag ska men är ändå trött. men det är väl vädret eller något. Känner ju mig frisk så på väg att bli sjuk tror jag inte det är.

Så sitt nu int på något kallt i snön för då kanske ni får urinvägsinfektioner eller något ännu roligare som hemorojder hihiih

Kram Gabbi


Kommentarer
Postat av: Kaptenskan

Jag vet precis vad du pratar om. Jag har haft JÄTTEPROBLEM med UVI. När det var som värst hade jag det två gånger i månaden!!! Sedan fick jag en medicin som jag åt varje dag och det höll helvetet borta... men den kan jag inte äta nu så jag är lite rädd att det ska komma tillbaka :/ Ta i trä!!!! Vad skönt att det försvann av sig självt! Jag vet precis hur det är med gnälliga tanter på VC.. antagligen har de aldrig varit med om en UVI själva när de är på det sättet... morr!!! Kram

2009-02-15 @ 10:09:48
URL: http://kaptenskan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0