Ja då har man varit borta ett tag....

Förlåt att jag har varit lite dålig på att skriva här och säga hur allt står till.

Men jag mår i alla fall toppen!!!
Har börjat jobba nu och trivs som fisken i vattnet.
Har en helt underbar brukare som är helt underbar.
Underbara anhöriga som är svåra att inte tycka om och det gör jag verkligen.
Har en supergo vapendragare som jag jobbar tillsammans med. En glad tjej med sprudlande energi som smittar av sig.

Sen ska vi snart flytta hihi!!!
Jippi det tog inte så lång tid att få lägenhet, trodde vi skulle få vänta i hundra år men inte.
Så nu har vi fått tag i en 3:a inne i skurup, ja vi ville gärna haft en fyra men man kaninte få allt på en gång ju. men nu har vi fått in en fot och kan då stå på en fyra under tiden. Det är ju alltid lättare att byta upp sig när man väl har kommmit in i skurupshem.
Så kontraktet är skrivet och inflyttning sker den 1 juni.

Ja förlåt om jag inte hört av mig så mycket men då allt varit nytt på jobb så tar det lite tid och energi från mig. sen har jag ju jobbat tre nätter i rad denna veckan och då e man inte speciellt social av sig kan jag lova. men nu e jag ledig hela helgen hihhihi,

Så imorgon blir det 5 års kalas för mosters älskling.
ja Nikki har fyllt 5 år och ska firas imorgon

Sen på söndag ska Hugo på kalas.
Så vi får väl shoppa lite presenter imorgon och se om vi kan få lämna in Freddes mobil. hans batteri har blivit så förbaskat kasst så det håller inte ens en hel dag.

Nä får göra fint här nu innan mina älsklingar kommer hem. Åååå längtar efter de nu

kram från mig.
Gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0