Oj oj vad bloggen har blivit åtsidosatt länge nu....

..... ja det har hänt så mycket den sista tiden att bloggen har fått ligga åt sidan lite.
Har ju inta haft s mycket tid för den, men nu börjar allt lugna ner sig igen och jag har med tid över.


Ja jag har gått och gift mig med världens underbaraste man Fredrik.
Så nu heter man oxå Andersson i efternamn.
Vi gifte oss den 23 maj i skurups kyrka inför våra familjer. jag var så lycklig att även min pappa som bor utomlands kom hem för att dela vår dag med oss. hade sen en liten mysig fest inne i malmö med super god buffe från sultan palace.

Sen har vi flyttat från vårt fallfärdiga hus ute i skogen in till en super fin lägenhet i Skurup.
Nu e allt klart med den och vi trivs som fiskarna i vattnet.
Barnen fick kompisar direkt =)

Pga flytten har vi inte haft internet på över en månad.

Bilder från bröllopet kommer, en vill inte ladda upp bilderna idag min trevliga dator.

Hoppas ni alla har det bra
kram mamma Gabriella


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Grattis!!!! Både till giftermål och flytt, mycket på en gång :)

2009-07-09 @ 14:14:43
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Kaptenskan

Grattis och lycka till med "nya livet"! :) Kul att du är tillbaka och bloggar. KRam

2009-07-14 @ 09:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0