Guld till båda barnen.....

........ ja barnen har fått varsin guldmedalj på fotbollen.
Det var avslutning nu i lördags för fotbollen.

Hugo har varit så duktig och gått på nästan varenda träning utan minsta gnäll utan med stor glädje varje gång.
Han har varit så duktig och jag fick möjlighet att följa med han 2 gånger för att se han träna, har ju jobbat kväll varje gång tidigare. Snacka om en stolt kille när man kunde följa med hihiih.
Hugo gick även lucia tåg på avslutningen och var min söta tomtenisse.

Hanna har oxå kämpat med fotbollen och varit riktigt duktig. Hon börja tjata om att det snart var träning redan på lördagen även om hon visste att hon inte hade träning förren på måndagen.
trodde aldrig att min lilla klumpiga tös skulle gilla fotbollen hihhi, men det gjorde hon. men mycket har väl med att göra att bästisen oxå går på fotbollen.

Även deras pappa kom till avslutningen förutom jag och Fredde, det tyckte barnen var toppen.
Tack alla underbara tränare som får barnen att tycka detta är så kul och som gör att de vill fortsätta.

Kram Gabbi stolt mamma

              



Kommentarer
Postat av: Anamarielle

Nemen titta - där var ju min son med :)

2008-12-12 @ 10:07:53
URL: http://emodoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0