Äntligen....

..... har min läkare ringt.
Provsvaren har kommit även om de bara var preliminära.
Men hon ringde på jobb så det var svårt att uppfatta allt.
Men om jag fatta hennne rätt så kunde de inte ställa någon direkt diagnos på vad som hade orsakat att moderkakan hade lossnat.
Men det hon sa var att det hade sett ut som en form av åderförkalkning i moderkakan, men hon tyckte det lät konstigt då Marco var normal stor han vägde ju ändå 3710 g och var 53 cm lång. För hon mena på att då skulle Han varit tillväxthämmad. Sen verka det som om att det kunde varit orsakat av havandeskapsförgiftning och det har jaginte haft några tecken på undergraviditeten. Ja hon rabla en hel massa olika saker som hade upstått, som hon tyckte var konstigt då jag inte har haft något av de symtomen av sjukdomar när jag vänta marco.
Men hon kommer skicka en tid när vi ska ses öga mot öga. För det vill både jag och Fredde. Vi har ju två miljoner frågor och det e så svårt att uppfatta allt över telefon.

Jag fråga om riskerna att skaffa fler barn, då sa hon att efter som vi har Hugo och Hanna så skulle det inte vara några problem, men att jag kommer att få äta blodförtunnande nästa gravididtet samt ta sprutor varje dag.
Bläääää hur det ska gå att sticka mig själv vet jag verkligen inte. men jag kommer ju göra allt för att kunna få ett levande barn.

Så jag håller er uppdaterade med vad läkaren kommer fram till sen.

Sköt om er Gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0