Utan mina underbara barn och sambo.....

........ ja imorgon bär det av till Halmstad, för att vara på utbildning hela helgen.
Kommer inte hem förren på söndag igen. Hur skajag klara mig utan dem så många dagar.
ja jag vet att jag säger att man klarar mer än vad man tror.
Men de e ju mina älsklingar.
Tack för den som uppfann mobilen i allafall så man kan ringa hem någon gång och kolla av läget.

men det ska i alla fall bli otroligt trevlig och lärorikt att få lära sig taktilmassage.
Så många kommer väl vilja bli masserade sen hihhihih.

Sköt nu om er.
Älskar er
        
Fredde                       Hugo & Tindra                   Hanna & Tindra                   Marco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0