Inte haft ork.....

Ja som ni alla har märkt så har jag inte orkat blogga på väldigt länge. Känns fel att bara skriva för att det ska. jag har ju min blogg som min lilla ventil när jag behöver lätta på mina känslor och fundderingar.

Ja det har varit en jobbig sommar för min del. Först bli arbetslös =(
Allt som vi hade planerat att göra fick snabbt ändras då inte ekonomin tillät allt. För man et ju aldrig hur lång tid det tar för att få sin a-kassa.

Men men vi fick ändå gjort mycket, vi var på bakken  med Freddes föräldrar och brödrer och deras familjer.
Det var super trevligt, vi åkte en massa karuseller åt god mat och bara njöt av en heldag där.

Sen har vi turat med båten Helsingborg - Helsingör för att min stora son har varit så livrädd för båtar efter allt han hört om Titanic och Estonia, men han trotsa sin rädsla tidigare i våras och ville nu åka stor båt. så det gjorde vi. Men vi fick direkt springa upp på bryggan för att han skule kunna se så bogvisiret stängdes helt. Men vad gör man inte för sina barn.

Sen åkte jag och Fredde upp till Helsingborg och såg Rix Fm festivalen och det var super kul, det ända tråkiga var att regnet öste ner hela tiden.

Sen har det ju varit Malmöfestivalen som jag besökte rätt mycket hihihi. Men jag älskar ju malmö och tycker det e så mysigt när staden blommar ut under festivalen. Träffa även då på en massa vänner man inte sett på väldigt länge. Då fick man lite dåligt samvete för att man varit så dålig på at höra av sig under alla dessa år. men det har ju sina förklaringar till varför jag inte gjort det. men nu när man träffat på de igen så kommer jag hålla kontakten bättre.

Så det har blivit en del ändå, men ingen Gbg´s resa som vi ville från början.

Hoppas alla ni andra har haft en underbar sommar.

Kram MammaGabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0