Marco fyllde ett 1 år den 5 augusti

Då har Marco fyllt 1 år och det fira vi med att göra ett barnkalas med ballonger och paket som alla barn ska ha när de fyller år tycker jag, men det stora insiativ tagaren till att vi skulle ha barnkalas och picknick var Marco´s storebror Hugo.
Han villa att vi skulle bjuda hela kommunen hihiihimen vi begränsa oss lite så det blev vi 4  plus min mamma och syster samt mina svärföräldrar.

Så jag fick baka en del kakor men det gjorde jag mer än gärna. sen blev det picknick på kyrkogården hos Marco kl 17,30 på kvällen.

Han fick så många fina saker.
Av oss fick han nya vita änglar, trägårdsverktyg som e för barn, blomsterhjärta och heliumbalonger. samt en tennängel som står här hemma på hans plats.
Av farmor och farfar fick han en jätte söt sten nalle.
av mormor och moster en mjukisnalle. sen fick han en massa blommor av Fabror Rickard med familj, gammla mormor och morfar, tant Mia, tant Lotta. Sen fick vi massar av samtal och sms med hälsningar och grattis till Marco.

Vi fick en fin dag och fick firat "lilleman" precis som vi ville.

Massor av kärlek mamma Gabriella

 













Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Så vackert och fint! Men här rinner tårarna. Minns förra sommaren när jag var gravid och följde er på minbebis. Känns som igår. Kram på er!

2009-08-27 @ 22:13:12
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Tack själv! :)

Hoppas att det är bra med er!! Kram :)

2009-09-07 @ 00:33:50
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis lilleman! Vilka fina bilder. Kramar i mängder Sandra/Kaptenskan



Jag har mailat dig min nya blogg och lösenord mm.

2009-09-09 @ 10:05:38
Postat av: Anonym

Grattis lilleman! Vilka fina bilder. Kramar i mängder Sandra/Kaptenskan



Jag har mailat dig min nya blogg och lösenord mm.

2009-09-09 @ 10:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0