Anställning intervju...

..... ja imorgon onsdag ska jag på det.
Ååå är så nervös, har aldrig i hela mitt liv blivit kallad på sånt förr. Jag har ju halkat runt på ett bananskal sen jag var 18 år gammal och alltid haft jobb på något sätt.
Detta är första gången jag har skrivit en cv och skickat in, att sen bli kallad är bara så förbaskat underbart.

Ja jobbet är fortfarande som personligassistent. men denna gången åt ett väldigt litet barn. Så det blir helt nya utmaningar som väntar om man skulle få det. Men även om jag inte får det så är jag i alla fall så glad att jag i alla fall har kommit så långt som till en intevju.
För i dagens arbetsmarknad så är det inte så lätt, varslar hit och varslar dit.

Så håll tummarna för mig i morgon kl 10.

Uppdaterar hur det gick i morgon eftermiddag.

Puss och sköt om er.
Gabbi

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu är du väl snurig. Tisdag iadg onsdag imorgon.

Önskar dig lycka till och krya på er. Du får köpa en tidning till Fredde brukar han få när han är sjuk.

Kram på dej.

Lotta

2009-01-20 @ 13:52:36
Postat av: Kaptenskan

Lycka till!!! Hoppas att det går bra! Det är alltid nervöst när man ska på arbetsintervju! jag har typ aldrig åkt på ett bananskal så jag är "van" ;D



Berätta hur det gick!



Jag ska till läkaren imorgon typ vid 10... det är inte lika "kul". men jag hoppas allt går bra och att det inte är någon fara med mig.

2009-01-20 @ 20:52:24
URL: http://kaptenskan.bloggagratis.se
Postat av: Anna

hur har det gått? :)

2009-01-22 @ 04:03:56
URL: http://annahazelblejd.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin och tipsa gärna andra om min fotoblogg.

2009-01-22 @ 04:07:49
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0