Nä jag vill inte mer....

..... ja som många av er vet så bär det av till läkaren imorgon för att kolla upp mig.
men blä jag vill inte, ja förstå mig nu rätt. Jag vill ju självklart få veta vad det e för fel på mig, men e samtidigt rädd för att han läkaren ska säga något negativt.
Det känns liksom om att jag inte har någon tur med mig längre. ja jag vat det kommer ni att säga att jag har och innerst inne vet jag väl det att jag inte alltid är olyksdrabbad.

Det tråkiga är att jag får gå själv för Fredde ska gå med Hugo samma tid till läkaren.
Det e väl det som känns jobbigast.

Men när man ska till gynläkaren så frågar man inte direkt någon annan om de vill föja med och hålla handen hihihihi.
För jag vill ju inte ligga där och sära på bena för alla hihihhi.

Jag har förnekat lite för mig själv att denna dagen skulle komma.
Ja har än inte fått någon mens och den har inte synts till sen den 12 januari så det ska bli spännande att se vad han säger om det hihiih.

Tänk om han säger att jag kan inte få fler barn, vad gör man då?
Ja jag vet att jag har tre underbara barn som jag älskar överallt annat. Så jag ska vara tacksam för det jag och jag kan lova er att det e jag verkligen. det finns de som inte kan få barn och inte har några alls.

Vad gör jag m han säger att nä men grattis du e gravid i sådär 10 veckan ojoj då kommer jag nog att svimma hihihihi
men samtidigt bli sveriges lyckligaste kvinna.

Ja oavsett vad han säger så är det e skönt att få ett svar om vad som försegår i min underliga kropp hihihihi.

Ja håll tummarna för att jag inte ska få för otrevliga svar

Puss Gabbi

Kommentarer
Postat av: Linda

gumman, de behöver inte vara ngt.. jag har varit utan min i månader.. tog mej 3½ månad o få igång den efter mitt missfall.. ta de lugnt, håller tummarna för dej..

2009-03-09 @ 19:47:31
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0