Så mycket att fixa och göra..

Hej alla jag vet jag inte bloggat på länge och det har sina anledningar.
Är mitt uppe i en flytt som blir av nu den sista helgen i maj och helgen innan dess så gifter vi oss.
Sen har min pappa kommit hem från utlandet ju så jag försöker ju vara så mycket jag kan med han oxå ju.
Samtidigt ska man sköta sitt jobb och ta hand om barnen hihihi.
men det e ju tur att vi kvinnor e som bläckfiskar och kan ha många bolar i luften samtidigt hihiihih

Men allt flyter på som det ska, lite bakslag hade vi med att få tag i en klokal, snälla som både jag och Fredde e s har vi fixat en lokal i malmö för att alla våra gäster ska kunna dricka med oss. För annars får de ju bara köra och det e ju inte kul.
Så nu e mat lokal och dryck fixat.
ska kolla på klänningen i morgon med mamma och svärmor. Så de oxå känner att de är delaktiga. men något som retar mig att det inte finns en enda butik i malmö som bara säljer en massa tillbehör till bröllop. Allt finns ju bara på nätet och det e ju inte säkert att det man vill ha hinner komma i tid.

Men jag e så stolt över Fredde som håller sig lugn och inte stressar upp så mycket, fast det finns en hel del kvar att göra.

Så bloggandet ligger lite lågt just nu men försöker uppdatera när jag hinner och kan.

Puss på er alla och sköt om er

Mamma Gabriella snart Fru Andersson.
Ja jag vet att många tycker jag ska behålla mitt efernamn hihihih men jag e lite av en romantiker och sed flicka som vill bära min mans efternamn

Tack alla i vår familj som hjälper oss så mycket med allt och jag vill inte bli utskämnd på min möhippa hihiih men Fredde kan ni gärna skäma ut hihihihi

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh va roligt med bröllop!!! Hoppas att det blir en fantastisk dag, fast det är klart att det blir ;)

2009-05-07 @ 15:08:35
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Kaptenskan

Jag vet hur det är att planera bröllop. Vi gifter oss i augusti och jag tycker att det redab är stressig med allt som man ska hinna fixa. Men det är roligt. Jag fick för några dagar sedan reda på att jag är gravid igen, vågar inte hoppas för mycket med tanke på mina missfall. Men jag hoppas hoppas hoppas att jag får ha tur denna gång. Om jag har tur kanska mamma måste sy ut min klänning över magen... :D Kram

2009-05-13 @ 18:44:24
Postat av: DesignByMilly♥

Sugen på en ny design till bloggen?

Jag gör designen efter dina önskemål och jag gör set till ett pris av INGENTING! Bra va?

Itresserad?

Klicka dig in på min blogg och skicka iväg din beställning.

Du kan även mejla direkt till: [email protected]

2009-05-30 @ 06:50:02
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0