Julpyntat hos Marco.........

..... Ja lilleman har oxå fåttt julfint hos sig.
Vi var där för några dagar sedan och julpynta lite grann. Ååååå skulle vilja ha en massa blinkande ljus hos han med, men vet inte hur jag ska lösa det när det inte finns ström man kan andvända där. Men Fredde gav mig lite ideer om batterier. Får se vad jag kan komma på hihihi, får väl pyssla lite med det när jag e ledig.

men så här blev det i alla fall än så länge, kan hända att det blir mer om jag kommer på något perfekt jag vill ha hos honom och om det är ok för fredde så klart, För jag tar ju inga egna beslut när det gäller barnen ju.

Mamma saknar och älskar dig så otroligt mycket Marco

     

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fint du har gjort det :)

Tänkte att jag skulle ta mig en titt där på riktigt.



Många kramar

2008-12-08 @ 17:18:31
Postat av: Lotta

Ni har gjort så fint till honom.

Lotta

2008-12-08 @ 18:20:32
Postat av: Gabriella

Tack!

Ja man får ju göra det bästa av situationen.

Tack själv för nallen svärmor ska åka upp en av dagarna och kolla in den.

Om du vill Lousie så kan vi åka dit tillsammans, ja självklart får du åka dit själv med om du vill.



Puss på er.

2008-12-08 @ 22:21:47
URL: http://mammagabriella.blogg.se/
Postat av: Louise

Absolut kan jag åka med dig :)



Kram

2008-12-09 @ 21:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0