Vad man har mycket att vara glad över...

..... man har faktiskt mycket att vara glad över.
Men tyvärr tror jag inte att många stannar upp och verkligen tänker efter på vad.

Själv e jag så otroligt glad över

- Fredde, mannen i mitt liv som jag inte kan och vill leva utan.

- Hugo, min stora duktiga kille som e så mjuk och go.

- Hanna, min stora flicka för gud banne mig om jag kalllar henne liten nu sen hon blev stora syster hihii

- Marco, även om du inte finns här fysisk så e du alltid hos oss vår underbar  baby

- Min familj, tack för allt ni gör för mig och Fredde samt barnen. Ni är bäst

-  Mina vänner, ni är bäst vil aldrig vara utan er

- Att jag och familjen är friska, ja förutom små vardags krämpor som förkylningar osv

- Mitt arbete.

Ja som ni ser så har jag mycket jag e glad över, skulle kunna skriva hur mycket som helst.
Så försök att ta en paus i all julstress och tänk efter.
Det e inte lönt att stressa man blir ändå inte fortare klar för det sker bara en massa misstag som man ändå bara måste rätta till.

kram Gabriella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0