Vill bara önska er alla....



För nu tänkte jag lägga mig.

Puss på er Gabbi

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad söt du är:) Tack för din kommentar! Jo det var nog det enda som gjorde mig lite glad igår, för han var hel vild, just igår! Sparkade verkligen heela tiden :) Hoppas du får en bra dag. Bamsekram :)

2008-12-12 @ 09:09:33
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Louise

Det där med att du ska köra runt mig i en rullstol med kakor låter inte alls fel :) Jag ska ha det i baktanken ;)



Tack för att du är en så himla fin vän som stöttar och hjälper. Jag lovar att inte be dig om hjälp angående dagmaskar och lera, det får Markus hjälpa mig med..haha. Skämt och sido. Tack än en gång Gabbi, det betyder jätte mkt för mig och som sagt jag finns här vid din sida när DU behöver mig.



Många kramar

2008-12-14 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0