Ägglossning....

...... om man har sex varje dag under hela månaden borde man inte bli gravid då.
Det är en tanke som jag tänkt på, har man sex varje dag så missar man ju inte sin ägglossning.
Hur kommer det sig då att många tar det flera månader för att bli gravida på.

Jag vet själv att jag har väldigt lätt för att bli gravid. Det är nästan så man kan skaka ett par kalsonger framför mig så e jag med barn.
Man skäms nästan när man har det så lätt och man läser och hör om så många som har det så fruktansvärt svårt.
Tycker så fruktansvärt synd om de kvinnorna ja även männen som vill bli pappor.

Ja jag har iallafall min äglossning nu så jag får mysa lite extra med gubben hihihi.
Men jag tror inte han klagar för det. Hahaha.

Nä ni får alla ha et så bra i blåsten.
Ta hand om er
Gabbi

Kul att se att det är många som läser min blogg, vore kul om ni komentera det jag skriver med, då jag e nybörjare på detta och vill veta om det e bra eller något som e fel.
Både ris och ros e välkommet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, dde borde man inte.. ;) Enligt professorer så ska man endast ha sex varanan dag för att spermierna ska hinna nybilda sej o inte bli slöa.. Har man de varje dag så hinner dom inte med & spermierna blir mindre..

2008-11-07 @ 08:55:08
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: Angelica

Har precis varit in och läst din blogg (en del av den i alla fall)...

Känner med dig i all din sorg, vet precis hur det känns eftersom min lillebror dog för en månad sen... Just det med att gå till kyskogården och göra fint är jobbigast - slutar med att man gråter tills man inte kan andas...

Tänker på dig och din familj.

2008-11-07 @ 09:02:00
Postat av: gabriella

beklagar verkligen Angelica sorgen efter din lillebror.



Ja jag vet Linda hihihi.

2008-11-07 @ 09:34:06
URL: http://mammagabriella.blogg.se/
Postat av: Marita

Jag vet hur det är att vilja så gärna!! Vi vill men det går inte som vi vill

2008-12-18 @ 20:22:42
URL: http://roseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0