Är jag underbar och stark....

..... det är så svårt att svara på sånt själv ju. det får man fråga min familj och vänner om.
Men tack för de höga tankarna om mig i kommentarerna  vissa av er har lämnat till mig.

Själv kan jag svara på att stark e jag inte alltid, även jag e liten och bräcklig ibland.

Som det nog har framkommit här så e jag väldigt envis och ger mig inte i första taget, är det det ni ser som stark ?
Många tycker jag e stark som har tagit min sorg så bra och inte lååter den gräva ner mig.
Nä jag ser mig inte som ett offer utan som en vinnare. Jag har ju en underbar sambo som jag älskar över allt annat. Utan honom vid min sida e jag halv.
Jag har fått tre underbara barn Hugo, Hanna och  Marco som jag e så otroligt stolt över för de är de finaste ungarna man kan tänka sig som mamma.

Man måste försöka se att det finns aldrig några hinder i livet utan bara möjligheter.
Varje motgång i livet gör en starkare som människa och man upptäcker snabbt att man klara mer än vad man trodde .
Ur varje mörker kommer det ljussken i slutet.

Jag försöker tämka så för att kunna hålla mig flytande och med huvudet ovanför ytan, annars skulle jag nog falla djupt ner.

Men vill saga ett stort TACK till alla, det värmer så mycket med era goa fina tankar om mig.

Gabriella

Kommentarer
Postat av: Fredde

Du ÄR underbar, stark, mysig, snygg, sexig och alldelles fantastisk älskling!

2008-11-13 @ 09:36:14
Postat av: Gabriella

Tack hjärtat älskar dig.

2008-11-13 @ 11:03:59
URL: http://mammagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0