Blä för jobbet....

...... Blir så arg och besviken på mitt jobb.
Jag kämpar sm ett svin och ställer alltid upp för alla. är nästan aldrig sjuk och blir barnen sjuka så försöker jag fixa så någon kan kollaefter dom om det inte är något som jag själv måste vara hemma för.

Men vad får man för det inte ett skit inget tack. Utan bara en massa sura miner och skitsnack av anhöriga.

Jag e så tröttt på detta att jag nu tänker kola efter annat jobb seriöst. Det e bara så synd för det e brukaren som hela tiden hamnar i kläm.

Men det e ju inte meningen att man ska ha ont i magen när man ska gå till jobb och så har det börrjat kännas för mig.

Nä bläääääääää för allt.

Tänk om man kunde vinna 15000 i månaden i 15 år, då skulle jag säga upp mig på stående fot. Men sån tur har man int hihihi.

Nä får se vad arbetsförmedlimgen har att erbjuda hihihi om det e såatt jag ska plocka fimpar i malmös parker så gör jag hellre det hihihihi.

Sköt nu om er.
Gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0