Illa jag mår illa......

....... ja det är en bra låt av Magnus Uggla.

Men det är precis så jag oxå känner mig. Känns som man ska spy hela tiden. Uräkta detaljerna hihihi.
Fredde tror att jag e gravid, men jag e själv inte så säker på det. Tycker det är förtidigt om  graviditetstecknena visar sig redan har ju ca1 vecka kvar till mensen inte ska komma hihihi.

Sen har jag ju aldrig mått illa direkt när jag har väntat de andra tre ju.
Ja vi får se har i alla fall beställt hem gravtester så vi får se vad de visar.

Prata om detta med gravtester med fredde igår kväll och då ville han att vi skulle köpa testet i Malmö.
Direkt fatta jag noll som vanligt hihihi. Fråga honom varför.
Då säger min underbara sambo att du kan väl köpa där du handla sist när du testa om du var gravid med Marco och det var positivt.

Ååååå min stora nallebjörn hoppas nog mer än någonsin på att det ska bli plus på stickan denna månaden, men vågar nog inte riktigt till 100% erkänna det.
Jag tror han e lite rädd för att bli besviken och visa det för mig.
Men som du säger älskling vi kan inte mer än försöka ju och vi försöker ju verkligen hjärtat. Det kommer när det kommer.

Sköt nu om er och var rädda om er
Gabriella


Kommentarer
Postat av: patrizia

dom har ett test på presbyrån som e bra det mäter på mindre hormoner. alltså kan man testa jätte tidigt i en graviditet.. lycka till :)

2008-11-13 @ 18:29:15
Postat av: Gabriella

Tack syrran, du e bäst.

men har beställt från nätet idag så jag har de kanske i morgon eller efter helgen.

2008-11-13 @ 21:29:52
URL: http://mammagabriella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej du

Nu har jag hittat dej. Niklas berättade för mej. Hihi

Svärmor

2008-11-14 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0