Kuratorn =)

Igår ringde kuratorn när jag var på jobb. en jävla tur att jag svara det brukar jag inte göra när jag e på jobb.
men hon medela i alla fall att de hade fått preliminära svar från patologen så läkaren skulle nu i veckan så vi kan få våra provsvar.

Jiiippppiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! det är inte en dag för tidigt det har ju för fabian gått över 3 månader.
det e skandal att man ska behöva vänta så länge.
det hade de på mödravårdcentralen oxå tyckt så läkaren Paula hade ringt och tjatat. men jag sa ärligt till kuratorn att jag har kopplat in förtroendenämden nu och det tyckte hon jag gjorde helt rätt i.

Ska bli så skönt att få veta även om det nu visar att det innt fanns någon direkt anledning. Men vill ha ett svar.
Snacka om att jag blev glad, nu har vi kommit ett steg högre upp på våran trappa.

Medelar er sedan om vad det visa.

Sköt nu om er.
Gabbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0