Nu har Marco tagit emot farbror H i himmlen.....

....... ja nu har H äntligen fått somna in. kl  00,20 inatt somna han för gott.
Så nu e han uppe och busar med Marco.
Ger han en massa kramar från oss.
Jag som skulle jobbat imorse ju, men samtidigt e jag glad för att det inte hände på mitt arbetspass. För jag kan ärligen inte svara på hur jag skulle reagerat.
Ja det låter sjukt har ju jobbat inom våden så många år och tagit hand om och sett många dö. Men denna gången var det annorlunda.
Må du vila i frid i allafall H, detta har du väntat på länge ju.

Ha det nu så bra mina killar i himmlen.

Sköt om er Gabbi


Kommentarer
Postat av: Lotta

Han har det bra nu. Hoppas han ger Marco en kram från mej också.

Lotta

2008-11-21 @ 09:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0