Nu har svärmor hittat mig...

..... trodde aldrig att det skulle ta så lång tid för svärmor att komma underfull med at jag har en blogg.
trodde hon skulle märka det när jag har skrivit min bloggg under varja kommentar jag har skrivit till henne.

Det är tur vi har våran underbara Nicklas som informerar henne. För han ser allt.
Tror att även han och resten av familjen smyger här inne men säger inget hihihi.
Men det gör inget, för jag har inget att dölja för någon.
 
Ja nu ska jag försöka ha lite helg med Fredde då jag ska jobba hela helgen.
I morgon har vi sovmorgon tillsammans något vi inte har haft på väldigt länge. Ska bli så skönt.!
men vi måste stiga upp senast kl 11 då vi ska se på lägenhet i Rydsgård kl 12.

Sköt nu om er och var rädda om er.
Kram Gabbi


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas ni får en bra helg mina älskade barn.

Lotta

2008-11-15 @ 15:24:45
Postat av: patrizia

jag ska ringa och väcka dig klockan sex hihihihih

2008-11-15 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0