Så var det november.......

........var tar dagarna, veckorna och månaderna vägen.
Det är redan november och snart jul min goa Hugo blir Snart 8 år bara 25 dagar kvar. Han har blivit så stor och duktig, gör nästan allt man ber om utan några större protester.

Medan syrran hans trotsar fortfarande lite grann, men det e kanske tjejer i ett nötskal.

Hugo har namsdag idag och jag ska jobba kväll idag, inget kul men vad ska man göra. Hade så gärna bara velat ha ett dag jobb utan helger och kvällar, men såna e omöjliga att få tag i inom vården eller?... Det finns kanske någon där ute som vet något sådant jobb.

Ja vi har varit på kyrkogården i helgen och gjort fint hos Marco och tänt en massa ljus. Han hade fått så fina blommor av farmor och faffi. samt av Mia och Martin.
det var så vackerrt och fridfullt när vi promenaera där igår kväll och alla ljus var tända på hela kyrkogården.
Det var ju minnesgudstjänt i kyrkan för alla som gått bort under året. En vacker gudstjänt men jag gillar inte den kvinnliga prästen,hon e så tråkig och kall av sig. Men vår "egna" präst Håkan var oxå där och det var han som läste upp Marcos namn så det var bra.

Nä får väl klä mig nu ska snart promenera till jobb.

Ta nu hand om er
Gabbi

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Älskar er min underbara familj!

2008-11-04 @ 08:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0