Så var man hemma igen.....

............ åååå min säng e så saknad. För hotellsängen var otroligt mjuk.
Har haft några trevliga dagar i Tylösand. Ett vackert hotell på utsidan och på deras hemsida. Men de hade nog behövts rustas uppp lite i koridorerna och på rummen. Det var väldigt slitet. men ändå mysigt.
Trevlig mat fick vi men nog inget jag skulle beställa om jag gick ut, för det var mat för de fina människorna och jag e nog inte så fin i kanten för att riktigt uppskatta dena typ av mat. Detta fick vi på fredagskvällen, ren innanlår med någon lökmarmelad hihi sen lax med hummersås. Hade Fredde varit med så hade han aldrig blivit mätt. För de var precis som om kocken hade spilt på talriken.
På lördagen fick vi pilgrimsmusslor och tigerräkor i nogin kompott med kallgurka. Men det var lite slemmigt hihihi. Fan vad man e kräsen. Ryggbifff med potatismos.
Ja allt gick ju att äta, men inget man skulle beställla igen kanske.
men det bästa med maten var ju ändå Frukostbuffen, ååååå älskar den.

Men vi var ju inte där för maten bara ju.
Vi skulle ju ha utbildning i Taktil Kommunikation på lördagen.
En sån intressant utbildning det var, föreläsaren Ann var helt otrplig på att lära ut och få oss alla intresserade av vad det handla om  och hur man massera. vill verkligen fördjupa mig i detta men  hennes 6 dagars kurs kostar 6500 utan moms sen kommer boende kostnaderna till.
Har inte riktigt råd med det just nu. så får se om det kommer fler kurser längre fram.

På söndagen skulle vi ha kurs i lyftteknik enligt durewallmetoden.
Fy fabian vilken tråkig utbildning och arogant instruktör. var gång vi tog upp ett fall som vi ville ha hjälp med så sa hon bara det tar vi sen så det rann bara ut i sanden. Hon sa en sak och gjorde en annan sak.
Bläääää för henne.

Ja nu sla jag söka lite jobb.
Sköt nu om er alla

Fan vad skönt det e att vara hemma hos Fredde och barnen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0