Till Marco, min älskling!

Livet utan dig blev en stor sorg
därav jag isolera mig i min borg

Vår familj blev inte komplett
att förklara för alla var ej lätt

Till oss gud dig som en ängel sänt
Du för snabbt  åter till himmlen vänt

Vill ju ha dig här hos pappa och mig
Kommer ju aldrig mer få krama dig

Tårarna faller ner på min kind sakta
hoppas du alltid oss fyra vill vakta

Älskar dig så mycket min underbara lilla grabb
Kommer jag någonsin få ett leende på min flabb

En underbart vacker dag vi ses åter
men tills dess mitt hjärta gråter


Ååååå Marco vad jag älskar dig och saknar dig.
Nu kommer mosta tycka att mamma e deprimerande i sina inlägg igen, men det skiter vi i.
Varför varför ska vi få känna denna smärta.
Saknaden är ett stort sår med en tun skorpa på som lätt går upp.

Puss på dig min ängel
Kram mamma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!



Vad fint du skriver i din blogg :) och så fin dikt.

Även om vi inte har känt varandra så länge så har jag insett att du är en underbar person. Vänner växer inte på träd.



Många kramar

2008-11-29 @ 12:22:19
Postat av: Louise

Typiskt mig, glömde skriva tt det var från den förvirrande Louise ;)

2008-11-29 @ 12:23:24
URL: http://warmark.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Tack gumman.

Det är den lilla hjärnan nu under din graviditet som gör dig så förvirrad ju hihiihihhi.

Ja du är oxå en underbar vän som jag e väldigt rädd om.

Man kan ha många bekanter men riktiga vänner finns det få av och du är en av mina

2008-11-30 @ 09:26:50
URL: http://mammagabriella.blogg.se/
Postat av: patrizia

gabbi du skriver så fint du borde göra en dikt samling hadde gärna läst den... älskar dig

2008-11-30 @ 14:34:12
Postat av: patrizia

gabbi du skriver så fint.. du borde skriva en dikt samling.. det hadde jag gärna läst.. älskar dig

2008-11-30 @ 14:36:05
Postat av: Lotta

Vi känner alla med dej.

Stor kram på dej min tös.

Lotta

2008-12-01 @ 13:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0