Vill bara säga .......

...........till alla mina nära och kära.
Jag älskar er så mycket. Ni betyder så mycket för mig.
Jag tror att man många gånger tar varandra för givet omedvetet.
Det är då risk att man kanske inte har de kvar sen, för att de bara tröttnar på att de alltid bara ska finnas där utan att man verkligen uppskattar de för vem de är och vad de gör.
Så var rädda om varandra och vissa varandra att ni oxå e det.
För en sak som vi jobbar väldigt dåligt med i sverige e ju att vårda kärleken, för det e ju något som bara ska finnas där.
Tyvärr så gör den inte alltid det.

Ååååååååå vad jag svammlar en massa hihihhi.
Men det jag vill ha sagt är att JAG ÄLSKAR ER alla.
Hoppas ingen av er tror jag tar er för givet för det gör jag inte.

Sköt om er Gabriella


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du får en rolig helg min tös. Det är du värd.

Lotta

2008-11-21 @ 09:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0