Då var det strax helg! jippi!! =)

Var fabian tog denna veckan vägen kändes som om det var måndag igår och jag börja jobba igen.
Men det har varit mycket i veckan ju.

Hanna börja på fotboll i måndags som fredde fick köra henne till, samma kväll hade Hugo cermoni på scouterna. Så han fick nästan klona sig då båda barnen älskar honom och vill visa upp honom hihih.

På tisdagen åkte vi med Hugo till optikern då han klaga på att han såg dåligt. Jag trodde mest det var bull shit för att han inte gillar att läsa sin läsläxa. men fan vad jag fick fel. Pågen såg inte bra på nära håll. Så nu ska han ha glasögon när han läser. Så vi får fint betala 1700 kr, varför ska glasögon som e ett hjälpmedel vara så jävla dyrt. Förstår att folk drar sig från att gå till optikern och tandläkaren. det har ju blivit en klass fråga i vårt samhälle ju. En normal svensson har ju inte råd.

På onsdagen var det iväg med Hugo igen till scouterna då det var dax igen.
samma kväll kom min älskade lillasyster för att passa barnen på torsdag och fredag då jag jobbar kväll och Fredde åker med jobb till Barcelona.
Så jag och Fredde stack iväg till ystad när vi hade lämnat Hugo för att handla hem lite som behövdes hemma nu när han åker iväg och då det e svårt för mig att bara sticka iväg och handla när jag inte har körkort.

Torsdagen jobbba jag.

Så idag e det fredag jippiii.
Ska jobba ikväll igen och syrran har ungarna. Hanna ska hem till lekkompis så hon blir hämtad kl 14.

Ja Fredde har åkt till barcelona, fan vad sängen kändes stor när jag gick och la mig ensam. Tog tid att somna men det gick. Flygresan hade gått bra och fredde ringde och sa att det var så otroligt vackert där.
Får se om man får råd i framtiden att åka ner dit tillsammans.

Tog förresten gravtest i tisdags men det var negativt, men det gissa jag att det skulle vara då jag e låghormonare. Sen var det ju 10 dagar till mensen inte ska komma hihiiih

Nä nu får ni ha det så bra.
Så ses vi igen efter helgen då jag åker till farmor och faffi med barnen i morgon förmiddag.
Gabbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0