Kvinna med 14 barn....

.... Hur kan man få för sig att skaffa barn när man inte har någon bostad eller inkomst.
Läste om denna kvinna på nätet igår som hade gjort provrör eller insemenation och blev gravid med åttlingar som föddes för ett litet tag sedan.
Hon hade redan 6 barn som väntade där hemma hos deras mormor som alla skulle bo hos.
Nu har mamman skafffat sig en hemsida där hon frågar efter donationer för att kunna ta and om alla sin barn.
Hur kan man bara tänka så och hur kan läkarna baara göra en sådan sak som att placera in 8 ägg i en kvinna.
Jag tvivlar nte på att hon denna kvinna älskar sina barn, men hur fan får hon tid till alla barn. För som mamma vill jag ju själv kunna ge lite egentid med varje barn för sig och jag har då bara två barn i livet och ett i himlen.

Det känns lite fel att vissa ska kunna få så många barn medan det finns de som försöker och kämpar i år bara för att kunna få ett barn.
Var fan har rättvisan i världen tagit vägen.

Kram på er Gabbi

Kommentarer
Postat av: Kaptenskan

Jag läste också om detta. Jag är också helt chockad. Hur bara kan man??? Min mamma ringde och var typ helt upprörd över nyheten hon med :/ Så du är inte ensam om att tycka det är helt wacko.

2009-02-22 @ 09:58:34
URL: http://kaptenskan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0