Min helg och bara min

Ja äntligen är det helg och denna helgen e vi barnlediga.
men vet ni vad det bästa med denna helgen är?
Jo jag ska inte jobba hihihi, det har inte hänt på evigheter att jag har varit både barnledig och jobbledig.
Det ska bli så jävla skönt!
men vad fan ska man hitta på, någon som har något bra förslag.
Allt jag vet är att vi ska åka till Emil och Patricia en tur i morgon kväll.
Men jag vill hitta på mer kul att göra.
Är så pisstråkigt att man inte har mer pengar i kassan så man skulle kunna gå ut och kanske dansa kunna ta en god öl.
Men det tillåter inte vår ekonomi denna månaden.
Sen tror jag inte Fredde känner för det.
Känner jag han rätt så vill han nog bara slappa. Han jobbar ju så hårt och inget går rätt på jobb med de förbannade datorerna.
Men det är mysigt det med att bara få vara han och jag.
Vi får låna Hugo`s disco lampa och sätta den i stora rummet, musik och sprit har vi massor av hemma så vi kan nog få till vår egen nattklubb här hihihihihi.
Ja och allla e bjudna nja tror inte det.

Men appropå detta med alla e bjudna. Kom att tänka på när man åker hem till mina underbara svärföräldra på helgen så sitter det alltid lappar i deras hiss.
Ja lappar om att grannarna ska ha fest och ber om ursäkt om det blir störande.
men det roliga med dessa lappar är att det alltid står att alla grannnar i trappan är välkommna om de vill komma.
Jag tycker det e så jävla kul varje gång man ser det för det har jag aldrig sett någon skriva på sina festlappar förr.
Har ni gjort det.
Men här mitt ute i skogen så behöver jag inte skriva såna lappar hihi Kanske ska skicka ner flaskpost i sjön till fåglarna och fiskarna om att nu ska jag spela musik hihihihi.

Kanske säga till spökena på slottet att nu ska jag ha folk. Nä tror inte det hihihihi.
det är det positiva med att bo som vi gör, att vi kan göra vad vi vill utan att det stör någon hihi
Men nu känner jag att jag vill oxå sätta upp lappar och ha grannar.
Jag kommer säkert ångra detta jag skriver nu någon gång i framtiden hihihihi men va fan det får man ta.

Sköt om er
Gabbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0