Så kom äntligen snön som alla längtat efter eller .....

Ja jag kan väl säga att jag längtade inte direkt efter den. Vill ju att det ska bli vår och värme nu hihi.
Men barnen är i alla fall lyckliga.
Så igår när man var ledig så var det bara att klä sig varmt och ut och leka med barnen i snön.
Vi gjorde en snögubbe och snölykta till Hannas stora glädje.

Senare på kvällen när min älskling kommit hem från jonn så bar det av till Faster Lotta för att låna pulkor. Barnen fick åka lite på de n stora pakeringen utanför hihi snacka om att det märktes att de blivit stora när man skulle dra dem eller så har jag blivit äldre och svagare hihi.

Men barnen hade super kul och det är ju det viktigaste.

Så nu väntar mer lek i snön hihih

Kram Gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0