Tack!!!

Tack alla som ringde och hörde av sig på något sätt igår.
Skönt att veta att det är så många som tänker på oss och vår son Marco.
Vi var uppe hos han och gjorde fint, satte ditt blommor, ljus och en nalle.
Förde våra vanliga samtal med honom som vi alltid gör.

Man kan inte fatta att det är 6 månader sedanvårat liv vändes upp och ner.
Tycker att tiden har gått så fruktansvärt fort.
For normalt när man har sorg och inte mår bra av olika anledningar så brukar ju tiden smyga sig fram, men inte för mig. Tycker att allt går så fort så man frågar sig ibland hur man ska hinna med allt.
 Men att det har gått så fort och något så när bra har nog med att göra att vi har haft underbart stöd från så många otroligt fina människor i vår närhet. men även från människor som vi inte känner.

Vill säga TACK till er alla ni vet alla vem ni är.
Ni vet inte vad detta stöd har betytt för mig, Fredde, Hugo och Hanna.

Evig tacksam Gabbi


Kommentarer
Postat av: Kaptenskan

Jag sänder en massa kramar. Jag har varit bortrest i helgen och inte varit vid datorn. Som sagt - massor med kramar.



2009-02-08 @ 18:35:14
URL: http://kaptenskan.bloggagratis.se
Postat av: Louise

Vi tänker på er allihopa!

Många kramar till dig. Jag är otroligt tacksam över att du är min vän!

2009-02-10 @ 16:41:09
URL: http://warmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0