Inte haft ork.....

Som ni nog har märkt har jag inte bloggat på flera dagar.
Men alla tankar och minnen och känslor kom i fatt en nu efter jul.
Har bara velat göra som björnarna gör och gå i idee. Men som mäniska kan man ju tyvärr inte det.
har varit så många tankar och känslor om hur allt kunde ha varit om Marco hade levt istället.
Hur skulle han sett ut idag,vem skulle han vara lik, vad skulle han ha vägt. Skulle han ha blivit en kolik baby eller som sin pappa alltid skrika after mat så hela kvarteret hörde honom. Ja allt sånt kommer i ens tankar när man nu kan stressa ner lite efter jul. Ja jag vet att jag sa till alla att nu ska vi ta det lugnt över jul och nyår och det har vi gjort, men ändå så har man varit så uppptagen med tankar på annat då. Så nu när allt med jul e över så bara smällde alla känslor över en.

Men såna perioder kommer man nog ha hela livet oavsett hur gammal jag blir, jag kommer ju hela mitt liv fattas ett barn.
Längtan efter fler barn är stor så otroligt stor.
men snart kommer Louise baby, ja med rätta ord vilken dag som helst så då vet jag att jag kan få kläma lite på hennes baby och stilla mitt behov lite.
Men det är inte som att ha sitt egna ändå. Men hon e underbar Louise för jag vet att jag kan kläma  och hålla hennes baby när vi ses. Hon har t o m  sagt att fredde ska få byta bajs blöja hiihihihi. Tror han gärna vill göra det igen med i så fall på vårat nästa barn och inte någon annas baby. Faast har han inget val så gör han det ju med på andras barn.

Nä får väl uppdatera lite om hur resten av julen var för mig.

Sköt om er
Gabbi

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja,detta får vi leva med. Men jag hoppa om det finns en gud att du och Fredde blir föräldrar igen 2009.

Puss och kram.

Lotta

2009-01-09 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0