Var finnns min mamma?

Ja det är en fråga jag ställer mig.
Jag vet vem min mamma är och var hon bor så tro nu inte att jag e adopterad och letar.
Men det jag menar är var är min mamma när jag behöver henne. För hon e inte här och kommer nog inte vara heller.
Jag sträcker fram min hand och söker henne men hon finns där inte.
Har ringt henne så många gånger för att jag har behövt prata, men hon har aldrig tid. Såger bara jag ringer dig senare ikväll. men hennes senare ikväll betyder oftast 2 veckor senare och då e det ändå dumma jag som ringer henne igen.
Frågar henna om hon kanske vill komma hem till oss, men då får man bara två tusen ursäkter om att det e långt att köra, ingen bensin och pengar eller bara nä jag e trött en annan gång.

Jag vet inte vad mer jag ska göra för att hon ska förstå att jag verkligen behöver henne. Få vara liten och lägga huvudet  i hennes knä. För jag har ingen mamma jag kan göra det på. Jag vill ha tillbaka den mamman och det e nu.

Jag vet att min mamma har mycket problem själv, men e man mamma och har skaffat barn så kan man inte släppa ansvaret för sina barn bara för att de blir myndiga. man e och ska ju vara mamma för resten av sitt liv ju.
Men det finns alldeles för många mammor som tror att när väl barnet har fyllt 18 år så behöver de inte en mer. men det gör vi. Vi ar alltid barn oavsett hur gamla vi blir och behöver våra mammor. Vad ska man behöva göra för att ni DU ska förstå det.

Jag orkar inte be dig vara mamma längre, är så trött på att bli besviken.
Men dum som jag e så gör jag om samma misstag att försöka nå dig om och om igen.

Var e du min mamma?

Din sökande dotter
Lella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0