Bärbar data...

Ja jag fick en av min underbara älskade Fredde i lördags. Men när vi kom hem på kvällen och packa upp den så upptäckte vi att det inte var den datorn vi hade tänkt oss och köpt som var i kaartongen hihihi. Snacka om att Fredde blev irriterad hihihi. Så på söndag morgon tog han barnen med sig och körde in till net on net och lämna tillbaka den och fick välja enannan. Det var de som hade skrivit fel på sin annons som låg ute på deras hemsida hihihihi. Tänk hur många som har köpt den och sen kommit hem och sett att det e fel dator hihihi.
ja ja men vi fick en annan för samma pris och så fick vi 250 kr extra att handla vad vi ville för hihiih.

Tack älskling för min fina gåva, älskar dig så  mycket



Kommentarer
Postat av: Lotta

Han har tuffat till sig. Annars brukar han be mamma ringa och fixa.

Lotta

2009-03-02 @ 13:45:10
Postat av: Madde

Tack så mycket för din kommentar gumman! Nu har jag iaf inte ont längre, tack och lov. Fick dock lite glada nyheter igår på mvc att en del av mitt magont beror på att han fixerat sig väldigt långt ner så allt redan nu börjat mjuka upp sig ordentligen, så det kanske blir en Mars bebis istället för April, man kan ju alltid hoppas :) Bamsekram till dig :) !

2009-03-03 @ 09:35:26
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Kaptenskan

Ohh va snällt! En ny dator det är inte dåligt det :) Vi har just flyttat in i nya lägenhetigen om du inte har läst min blogg, men jag försöker att inte bryta ihop utan att se fraåt. Hoppas att det går bättre nästa gång. Vilken otur man ska ha ibland. Fy bubblan.



Kram

2009-03-06 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0