Hannas 6 års kalas...

....ja det hade vi förra lördagen.
Det börja med att jag kom hem lite över kl 8 på morgnen efter att ha jobbat natt. (inte smart att göra det innan kalas hihihi)
Så jag försökte tyst smyga in men det gick inte för det satt redan två vakna barni soffan. Hanna ropade direkt omhon fick öppna paket direkt, så de var bara till att gå upp i vår säng och sätta sig där alla fyra eller som Fredde gjorde halvsov hihihiih.

   

När paketen var öppnade från oss i failjen så var det dags för lite frukost.När vi hade ätit tyckte fredde att jag skulle lägga mig men det var jag så pigg så det var inte lönt då.

Så istället ställde jag mig i köket för att färga marsipanen till Hannas tårta.
För hon ville ju ha rosa marsipanlock men det fanns inga färdiga i affären så då fick jag ju färga själv ju.
Men det gör jag nog inte om fler gånger, för gud vad det var drygt och kladdigt.
Jag blen röd som jag blödde först om händerna av den röda karamellfärgen sen blev jag grön som hulken.
Men vad gör man inte för sina barn.

   

Sen kom alla gästerna kl 16 och det bjöds då på grillad hamburgare och korv med tillbehör.
Kakor och tårta efter åt.

Hanna fick så många fina presenter av alla som kom.
Himmelsäng till dockorna
Fotbollskläder och strumpr
Klänningar i massor.
Hello Kitty saker
Skötbord till sina dockor som hon tjatat om ett tag.
Barbidocka
ja och en massa annat.

Tack alla som  gjorde vår stora prinsessas dag så fin och perfekt.

Kram Mamma Gabbi

   

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för god mat och tårta.Vad roligt att hon blev glad för sina presenter.

Har hon provat klänningen?

Lotta

2009-03-24 @ 14:42:18
Postat av: Amanda

Vilken fin tårta!!!

2009-03-25 @ 21:52:03
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Nina

vilken härlig tårta!

2009-04-13 @ 00:11:23
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0