Känslor.....

Jag orkar inte mer.
Jag mår skit men ingen ser hur jag mår då jag e så jävla dum och sätter upp denna förbaskade mask och mur som ingen kan ta sig igenom. Jag vill inte någon ska ta sig igenom och se mitt sanna jag. Eller den jag e just nu.
Jag mår skit, det känns som allt bara går utför och att det inte finns någon utväg.

Jag känner för varje minut, timme, dag och vecka hur jag bara dras ner i ett mörker som blir djupare och djupare. Jag ser ingen utväg eller ljusning.

Jag känner mig: arg, besviken, förtvivlad, hopplös, orkeslös och ensam.
Ja jag skulle kunna skriva så mycket mer men finns det någon mening med det.

Jag orkar inte mer vill bara lägga mig ner oc somna in och slippa vakna igen. Varför behöva vakna igen och känna samma visa igen. Nä det e fan inte kul att leva när man mår så här.

Jag har ont i hela min kropp och vad får man för det lite jävla värktabletter som ska dämpa smärtan. Men när ska någon ta reda på den ordentliga orsaken till smärtan. Nä det känns som man bara bollas runt.

Jag e faktiskt en människa med känslor även om mina känslor just nu bara e dystra. Jag känner att detta kommer aldrig lösa sig mitt liv e dömt att misslyckas. Jag kommer aldrig mer kunna se positivt på något utan bara vara tråkig och grå.

Jag vill oxå vara en hipp mamma till mina barn som orkar göra något med dem, men jag e jämnt och ständigt så trött eller kunna vara den glada frun som gör sig fin för sin man och lcokar hans sinnen varje dag. Men inte det heller orkar jag då jag känner mig så äcklig och tråkig.

Jag hatar min kropp och mitt utseende. Kvittar vad jag gör för att förändra mig så trivs jag inte ändå.

Nä nu känner jag bara för att ge upp och åka till min underbara ängel. jag kommer inte klara detta mer att vara så här och känna som jag känner.

Förlåt att jag e egoistisk, men kan man inte få lov att  vara det ibland eller?


Jag hade så många drömmar men allt bara drogs undan mitt framför fötterna på mig.
Nä fy fan för att känna så här en dag till.


MammaGabriella


Kommentarer
Postat av: Kaptenskan

Men vännen. Det var ett tag sedan jag tittade in till dig. Hur har du det? Jag blir orolig för dig.

2011-02-18 @ 16:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0